mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Sunday, April 20, 2008

Paraguay kiest

Vandaag is het zover, dan kiest Paraguay of the door wil gaan met de Colorado partij die al 61 jaar hier de dienst uitmaakt, of dat het kiest voor een van de andere kandidaten voor president. De favoriet om te winnen is de voormalige bisschop Fernando Lugo.


Ik ben hier nu al een week en het wordt steeds spannender. De laatste opiniepeilingen geven aan dat het gat tussen Lugo en de rest steeds kleiner wordt. Voor The Independent heb ik een voorverhaal gemaakt, die kun je hier vinden. Op mijn andere blog staan wat uitgebreidere verhalen, ook in het Engels. Ook in het Parool van zaterdag stond een profiel van Lugo van mijn hand... (misschien kan iemand die mij opsturen!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home