mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Saturday, February 10, 2007

Back in BA

Ben weer terug in Buenos Aires en dat valt niet tegen. De zomer is hier nog in volle gang dus rustige straten, concerten in de parken en in de krant de fotos van overvolle stranden. Mar del Plata, waar de Argentijnse middenklasse voor de zomer gaat ziet er drukker uit dan Llorett.

Over mijn/onze reis volgen nog posts, maar daar moet ik even de tijd voor nemen. Mariela en ik hebben in iedergeval een fantastische tijd gehad in Sao Paulo en ook de watervallen van Iguazu vielen niet tegen. Hoogte punt voor ons was echter Paraguay. Niet dat de natuur adembenemend is, of de steden wonderschoon. Het is er gewoon goed vertoeven. De sfeer is de meest aangename die ik heb meegemaakt in Zuid-Amerika, waar het toch al niet bijzonder stressvol leven is.


Bij terugkomst ben ik eigenlijk meteen aan het werk geslagen - mag ook wel na drie maanden reizen - want er is veel te doen. Heb de draad weer opgepakt met Prensa Nueva, het persbureau dat Tom en ik vorm proberen te geven. Stukken moeten worden geredigeerd en de website krijgt binnenkort een nieuw jasje. Ook liggen er al opdrachten voor verhalen klaar, dus eigenlijk val ik in een gespreid bedje.

Moet deze dagen alleen nog wel een woning vinden, nu logeer ik bij een hospita. Maar Jan is in town met de B., dus van huizen zoeken zal het dit weekend waarschijnlijk niet komen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home