mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Saturday, October 13, 2007

New Blog

Sinds kort schrijf ik een column over Latijns Amerika voor de Buenos Aires Herald. Aanvankelijk verschenen die stukken hier bij Von Zillenstein, maar bij nader inzien reserveer ik deze blog liever voor nederlandstalige stukjes. Anders wordt het zo verwarrend. Bovendien zijn die columns aanzienlijk langer dan het gemiddelde blogbericht hoort te zijn. Dat schrikt af.

Daarom ben ik een nieuwe, engelstalige blog gestart. Deze heet, net als de column, Lat-Am Watch en is hier te vinden. Wie het aardig vindt kan daar elke dinsdag mijn column vinden. De eerste vijf heb ik er gisteren al opgezet.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Looking good, looking good. Mooi werk Paul!

12:17 AM

 

Post a Comment

<< Home