mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Sunday, September 23, 2007

Herendiner


Deze promo foto ontving ik vandaag op de krant. Het zijn de drie meest populaire vrouwen van Argentinië aan één tafel. Rechts, de ster van duizend en een revue shows, Florencia de la Vega. In het midden de grande dame van de Argentijnse televisie, Mirtha Legrand en links de nationale sexbom en koningin van de toyboys, Moria Casan.
De vraag is, wie van de drie kan er staand plassen? Ik hoor het wel.

2 Comments:

Blogger Eleonora Scheltus said...

Ik weet het, ik weet het! Het is de rechter!!! .....Of misschien toch de linker? Die in het midden is zeker een vrouw, toch?
xx

5:41 PM

 
Blogger annelies said...

Haha, het is Florencia... je ziet hen hier inderdaad echt elke dag op tv. misschien moet de vraag zijn: wie heeft het meest plastic in zich? de plastische chirurgie verdient hier in Argentinië echt een bom geld aan de vedettes en tv-sterren! Puur natuur is hier een enorme uitzondering!

groetjes vanuit Buenos Aires

11:15 PM

 

Post a Comment

<< Home