mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Thursday, April 24, 2008

Bisschop aan zet

De winst van oud bisschop Fernando Lugo in de verkiezingen van zondagnacht is al ruim uitgemeten in de buitenlandse pers. Op mijn andere blog vind je wat stukjes van mij, verder in The Independent en op mijn radio commentaar voor Feature Story News dat door radiozenders wereldwijd wordt uitgezonden. De stukken voor de Buenos Aires Herald en Het Parool zijn helaas niet online toegankelijk. Oh, en met Wallace van Kiwi FM hebben we nog even nagepraat...

Ik ben weer voor een paar dagen terug in Buenos Aires, maar vetrek mogelijk binnenkort naar Bolivia, want dat staat ook steeds meer op scherp.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home