mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Tuesday, July 29, 2008

Return to Paraguay

Heerlijk, ik ben weer terug in Paraguay. Gisteren kreeg ik bericht dat ik Fernando Lugo, de aanstaande president van het land, kon interviewen. Dat moest dan wel woensdag om 8.30. Dan blijft er weinig tijd over voor nadenken. Ik heb de krant gebeld en ben hier meteen heen gekomen. Voor wie dacht dat het bestaan van een correspondent iets met glamour te maken had, weet dat ik de 1800 kilometer naar Asuncion per bus heb afgelegd.

Lugo ken ik al. Ik was hier in april om de verkiezingen te verslaan. Vorig jaar ben ik zelfs vijf dagen met hem op pad geweest toen zijn campagne nog moest beginnen.

Je kunt me hier bellen op +595 9813 44536

0 Comments:

Post a Comment

<< Home