mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Thursday, January 15, 2009

's Werelds Eerste Barbie Store

Net voordat ik op mijn tocht over de Andes vertrok, heb ik aan dit juweeltje van de moderne consumptiemaatschappij een bezoekje gebracht. In de wijk Palermo, hier in Buenos Aires, staats sinds een tijdje 's werelds eerste Barbie Store.

Vergis je niet. Het gaat hier niet een winkel die spullen verkoopt om je Barbie mee aan te kleden. Nee, in deze zaak kun je alles aanschaffen om zelf als blond-plastic-popje-met-onwaarschijnlijke-borsten door het leven te gaan. Voor The Independent schreef ik er een stukje over.
Photo AP

2 Comments:

Anonymous Ton/Petrus said...

Wat leuk dat ik zomaar even kan komen op jullie blog... Vergeef me als je mij brutaal vind, echter dit is voor mij de enige manier om van de wereld te genieten door lichamelijke omstandigheden, zowel van mijn echtegenote als van mijzelf...

Hartelijk dank bij voorbaat!

Gods zegen Ton/Petrus.

7:07 PM

 
Anonymous Ton said...

Wat leuk dat ik zomaar even kan komen op jullie blog... Vergeef me als je mij brutaal vind, echter dit is voor mij de enige manier om van de wereld te genieten door lichamelijke omstandigheden, zowel van mijn echtegenote als van mijzelf...

Hartelijk dank bij voorbaat Paul!

Gods zegen Ton/Petrus.

7:19 PM

 

Post a Comment

<< Home