mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Friday, April 13, 2007

Diego weer geïnterneerd

Het lot van de beste voetballer aller tijden (Wie heeft Pelé ooit echt zien voetballen? Ik niet) lijkt onlosmakelijk met het mijne verbonden. Hij is opnieuw opgenomen in een ziekenhuis in Buenos Aires en zal hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig kunnen zijn bij de wedstrijd van deze zondag tussen zijn Boca Juniors en River Plate. Dat nieuws bereikte mij enkele uren nadat ik zelf te horen kreeg dat mijn aanwezigheid zondag lang niet zo zeker is. Door de immense publiciteit rond de wedstrijd, blijkt het niet meer mogelijk om mij naar binnen te laten glippen...
Diego zelf schijnt niet in levensgevaar te zijn. Hoogstwaarschijnlijk heeft hij ter viering van zijn ontslag uit het ziekenhuis een paar glaasjes van zijn lievelingsdrankje - poepel met kersen likeur - weggezet en dan zit je met zijn lever al snel weer in een ambulance.

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home