mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Tuesday, November 06, 2007

On the road again...

Vandaag ga ik op reis. Ik vertrek via Lima en Bogotá naar Cartagena de las Indias in Colombia. Daar blijf ik tot de dag naar het onafhankelijkheidsfeest op 11 november. Dan ga ik door naar Venezuela.

In Venezuela ga ik een aantal reportages maken over de naderende referendum over de grondwet. Die houden, als het goed is, het hele land land in bedwang. De wijzigingen - o.a. een inperking op eigendomsrecht, onbeperkte herverkiezing van de president, schrappen van de onafhankelijkheid van de Centrale Bank - zijn al goedgekeurd door het parlement. Op 2 december worden ze aan het volk ter goedkeuring voorgelegd.

Op 7 december reis ik weer door. Dan terug naar Argentinië of via Colombia naar Ecuador. Dat laatste hangt af van M.. Als zij vanuit Buenos Aires naar Ecuador kan komen, dan ga ik daar ook heen.

Ik zal proberen met wat meer regelmaat te posten dan de afgelopen weken...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home