mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Tuesday, May 02, 2006

Tweede Bijlage!

Tot mijn grote schande is het weer een tijd geleden dat ik hier een bericht heb achtergelaten. Ben de afgelopen weken in de weer geweest en zo waar Tweede Bijlage Over Nederland voor de Buenos Aires Herald. Begin er inmiddels aardig goed in te worden en heb zodoende ruim van te voren hulp ingeschakeld. Een Amerikaanse collega op pad gestuurd naar Tres Arroyos - de grootste Nederlandse colonie in Arg - voor een verhaal. Een Ierse collega om wedstrijd analyse voor Ned-Arg straks in Frankfurt gevraagd aan de hand van interviews met Nederlandse en Argentijnse sportjournalisten. Klap op de vuurpijl was een stuk van mijn vroegere Leidse docent H.V. over Nederlands Argentijnse betrekkingen en - geheel op zijn eigen initiatief - een geheel niet PC quiz over het koninklijk huis. Dankzij de opmaak talenten van James Nash is het geheel een lust voor het oog geworden.

Misschien dat ik deze net als de vorige hier opzet, maar dat gaat vandaag niet lukken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home