mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Saturday, May 05, 2007

Dat kan beter...

Ik kreeg laatst een mailtje van oudcollega CvK die wat kritiek had op mijn stijl. "WAT je schrijft vind ik mooi, het gaat mij erom HOE je het allemaal opschrijft. Dat kan nog strakker!"
Op die uitspraak volgden een reeks zinnen van mijn hand die volgens haar te langdradig waren. Toen ik de opeenhoping van komma's en bijzinnen zo achter elkaar geplakt zag werd ik ook een beetje duizelig. Eerlijk gezegd was het tenenkrommend. Dank daarvoor!

Dat bracht mij op het volgende idee. Zou iedereen die wat op- of aan- te merken heeft op mijn stijl, mijn onderwerp keuze, mijn gebrek aan nuance of mijn overdreven gevoeligheid dat ook willen doen. Ik wil weten wat jullie vinden van deze blog, van de stukjes in de krant, van de radio. Trek het register open, haal de kat met zeven staarten te voorschijn en ga los. Hit me!

Dat kan als commentaar bij deze post, of per mail naar scheltus-at-gmail.com. De reakties beloof ik hier weer te plaatsen.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Waar blijven nieuwe filmpjes?
Zoals een paar maanden terug.

Piet

5:14 PM

 

Post a Comment

<< Home