mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Sunday, June 10, 2007

Terug

It feels good to be back. Excuses voor mijn afwezigheid, ik heb deze site de laatste week verwaarloosd. Eerst ben ik zelf door een griep geveld, vervolgens crashte mijn laptop. Een kras op de harde schijf - veroorzaakt door de machine zelf - is er de oorzaak van dat ik een waardevolle les heb geleerd. Maak altijd een back-up! Had ik dus niet en ben nu zo'n 3500 foto's kwijt, en god weet hoeveel brieven. The bright side, mijn macboekje is opgeschoond en loopt als nooit tevoren. Mijn mails heb ik gelukkig nog allemaal, omdat ik Gmail gebruik. De oude harde schijf kan ik van de Macwinkel hier opvragen, om aan een reddingspoging te onderwerpen. Als het mislukt ben ik echter 80 dollar kwijt en geen steek verder. Heeft iemand hier ervaring mee?

1 Comments:

Blogger Pieter said...

Lekker veel Kiwi's gegeten om beter te worden?

In Nederland lag je ziek zijn altijd a/h klimaat. waaraan ligt t in Argentinie

5:08 AM

 

Post a Comment

<< Home