mn

Estancia Von Zillenstein ligt op de Argentijnse Pampa. Hier, temidden van grazende kuddes en wat maté drinkende gauchos, zijn mijn belevenissen uit El Sur del Sur, het meest zuidelijk gelegen land op aarde, terug te vinden.

Tuesday, May 27, 2008

Paul, John, Ringo en dit.

Over Bolivia valt een hoop te vertellen, maar één ding wilde ik jullie niet onthouden. We (M en ik) logeerde in het dorpje San José de Chiquitos, waar M een cursus volgde. Heel aangenaam allemaal, op een kleine invasie vliegende kakkerlakken na... (Mijn schoenmaat is 42 half).



UPDATE: Volgens Walter Hintz van Allexperts.com is dit een "Giant Water Bug." of Belostomatidae. s' Nachts verlaten te ze het water om te paren. Ze worden ook wel "toe-biter," genoemd en je kan zien waarom. Maar goed dat ik mijn schoenen aanhield.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dank je, Paul... Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen!
Brrggg,
Charlie

7:44 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Holy....ik dacht na de palomino-bug alles te hebben gezien, maar deze jongen is nog erger. Wat Charlie zei: brrrrrr...

11:49 PM

 
Anonymous Anonymous said...

oh, en ik lees op whatsthatbug.com dat ze ook in Noord-Amerika voorkomen. En dat ze kunnen vliegen. Bedankt, ik slaap nooit meer.

12:03 AM

 

Post a Comment

<< Home